Trevlig kväll !

 

 

Var i stan idag och Danne köpte sig en One Piece =) Sen när vi kom hem var det nästan direkt dags för middag och efter det har jag inte gjort så mycket alls. Suttit lite vid datorn och sen kollade vi på film. Snart ska vi kolla på en till tänkte vi. Just ja jag har också fixat lite inför en allahjärtans dag present till Danne, tror han kmr bli glad ;) Annars så har jag faktiskt bara njutit av att ta det lugnt hela helgen. Har inte gjort något att jag inte har några pengar. Jag laddar inför nästa vecka då det kommer komma ganska mycket post så det kommer nog bli rätt sena och jobbiga dagar.

 

Nu ska jag fortsätta mysa här, hej då !

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0