IN.LOVE

Okej nu vart mitt sug efter en sån här jacka grymt stark ! Men har dåligt med pengar nu tyvärr då jag har vissa saker dom närmsta helgerna planerade som kommer kosta. HOPPAS hoppas den finns kvar den 25 augusti Isåntfall slår jag till men det är tveeksamt om den gör det!



Annars får jag fan leta i London. Yes jag åker dit igen den 26:e september. Med bästa lemmen. Där ska det shoppas massa snygga jeans, tröjor, jackor och så klart massa från det nyöppnade Victoria secret på 3 våningar ! Asso jag längtar ihjäl mig...



Kommentarer
Postat av: Anonym

om man kunde gilla ett blogginlägg skulle jag gilla det här :) "längtar fan ihjäl mig " bästa

men jackan va ju inte så snygg?

fin ny header ! :)

2012-07-31 @ 23:41:50
URL: http://inhaati.blogg.se/
Postat av: Josse

Jodå det är bara modellen som inte passar, tänk att ha långt blondt hår och jeans AS snyggt ! Haha ja jag längtar ju ;D

2012-08-01 @ 08:33:58
URL: http://josefinmork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0