Trött tjej

Wooohh, igår var jag ju på bröllop ( galet, får visa bilder när det dykt upp på FB ) och dagen innan det var jag på grönan hela eftermiddagen och körde fem-kamp. Dracks lite öl och min kropp bara skriker efter vila och nyttigheter. Men imorn då börjar jag jobba igen och det känns jätte bra faktiskt! Då är det slut med denna semester cigg som jag tagit dagligen. Usch min kropp behöver renas från all alcohol och cigg haha..

Träningingen startar igen och jag kommer lägga upp lite tips senare idag eller imorn som jag snott från 2 olika bloggar. Kul med sånt tycker jag, man blir ju motiverad iallf !


Just nu ligger jag i sängen och myser i min nya kofta jag fick hem för nån dag sen. Tror jag sätter på en film innan det är dags o sova =) Danne jobbar natt idag så its me all alone.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0