Imorgon blir det frisören

Sooooom jag längtat !!! Åhh ända sen i februari-mars. Jag skrev ju förut om när jag åkte till norrtälje och det var min senaste gång jag gick hos frissan. Blev jätte nöjd med det resultatet jag kunde få då ! ( Från mitt typ sönderblekta vita gula hår haha. ) Men nu så har jag låtit håret vila några månader och är redo att lägga i lite blondie igen. Är väldigt viktigt att det inte blir som den platinblonda tjejen i sista bilden :P Därför jag har lagt upp lite bilder här så jag kan visa frisören hur jag vill att det ska se ut ungefär =) Dock lite fler ljusa slingor än vad Sanne här har. La då till sista bilden för att visa skillnaden så INGET ska gå fel nu. Går till en proffsig frisör i liljeholmstorget så det blir nog bra =) Har typ en halv decimeters utväxt nu, inte så snyggt !

Visst ser hon förbaskat bra ut förresten ? :P Kolla in hennes blogg: Sannealexandra.com Hon ger så mycket posetiv energi och fina bilder =) Roligt att läsa hennes blogg.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0