Så nöjd !

Var ju hos frissan idag och tycker det blev jätte bra =)
Sa att jag gillade min färg som jag har nu samtidigt som att jag ville ha det en aning ljusare. Visade också bilderna jag la upp här i inlägget innan. Tycker då färgen matchar väldigt bra överens och jag vet med erfarenhet att det blir ljusare efter någon tvätt också =)


Frisören la i ett paket lite varmare cendre/mörkblond/ljusljus brun "typ",  sen två paket ljusa slingor. Den mörkare var bara en toning så det inte skulle slita så mycket på mitt hår och sen drog hon inte ner det ljusa så långt, mest bara över utväxten åter igen för att inte slita för mycket på mitt hår. Vissa paket drog hon ner lite längre. Men det som vart så bra var att alltihopa flyter ihop perfekt ! Kan se lite väl kallt ut nu men det kommer lägga sig lite efter någon tvätt =)


Längtar redan efter några tvättar och solen så det blir solkysst. Även fast det är sjukt snygg färg nu med !
Dock kanske inte bästa ljuset osv men det var det bästa jag kunde bjussa på nu ! Alla utan blixt också.


haha Danne i bakgrunden




/ Happy girl

Kommentarer
Postat av: emeli

Så jäkla as snyggt !!! <3 längtar tills jag får se det irl :)

2012-06-18 @ 15:15:26
URL: http://inhaati.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0