Skön onsdag



Idag har jag flängt runt igen. Direkt efter jobbet åkte jag hem till hagsätra och plockade ihop tvätten, gick på en långis med Neo. Direkt efter det åkte jag hem till mamma i björkhagen. Lämnade av lite grejer och gick sen direkt till Dalens pizzeria. Där mötte jag Diddi och Emeli. Vi snackade ett tag och sen kom Danne. Då gick Diddi hem för vi skulle käka pizza där. Och för ett tag sen landade vi hemma och Lemmen följde med en stund sen åkte hon hem.
Kort och bra beskrivet av dagen kan man säga.

Nu är vi fortfarande mätta och belåtna och Danne kollar fotboll medans jag sitter vid datorn.
NJUTER av att vi är helt ensamma här alltså. Så skönt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0