lovely training

Sådär nu kom jag hem för ett litet tag sen och känner mig lite gladare =) Tror det hade med träningen att göra ! Körde ben och rumpa som vanligt en måndag. 20 min på crosstrainern och sedan ett antal övningar i 45 minuter. Känns bra ! Jag har ju som mål nu att vara i topp form till nyår ;) Eller väldigt bra form iallf. Har varit 3 riktiga fest helger som inte varit direkt hälsosamma. Usch alltså att fylle käka och att sedan äta "bakis mat" dagen efter varje gång gör mig lite äcklad haha. Men kul har jag haft iallf ! Men det har helt enkelt blivit väldigt mycket för mycket av det goda. Jag kan inte kontrollera det när jag dricker. Då försvinner all kontroll över vad jag stoppar i mig typ haha ! Så jävla illa. Så nu har jag i princip tänkt vara nykter fram till nyår. Det är 5 och en halv helg. Mitt rekord innan dessa 3 helger var 4. Och det var inte direkt jobbigt utan jag mådde riktigt bra ! Dock lite små tråkigt ibland. Men jag har bestämt att under dessa veckor ska jag kunna gå ut nån gång nykter ifall jag känner för att gå ut. Fast jag vet att om jag försöker göra det kommer jag nog ha svårt att stå emot så får helt enkelt se. Finns 1 helg som jag kanske kommer göra ett undantag på men säger inte nu vilken. Men så så ser läget ut nu och då kan vi ju hoppas jag håller det här ! haha. Men om jag fokusrerar på träningen väldigt mycket så tror jag det kommer gå bra. Senom jag börjar tvivla får jag tänka på hur USELT jag mådde i lördags efter hardfriday haha FY FAN !!
 
Jääääääävligt tråkigt bara att Linda inte kan träna med mig på ett tag ( några veckor ) för hon har överansträngt armen osv. =( Stackars min syster yster, inte kan hon jobba heller. Men jag tycker du ska komma på fredag med Dalton och äta lite fredagsfika :D Vad säger du om det ? Eller ensam det går också bra =)
 
Tillbaka till ämnet. Jag är så jääävla taggad på att vara i riktigt bra form på nyår ;)
Mitt mål -- > Freaqshow =)
 
Vill ha dessa mjuuuuukisar :D
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja, jag hade ändå tänk att komma förbi någon dag i veckan! fredag passar ju perfekt. Dalton kan hänga med om han får komma in under mötet, såklart!

2012-11-19 @ 19:19:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0