Måndag och coachträff

Ja då var det en ny vecka då. Är på väldigt bra humör idag och har massa energi vilket är skönt :) Stackars Henko är som jag var förra veckan, eller vad det var, lite seg och deppig på allt. Så tråkigt när man är inne i sånna perioder och just nu har vi typ gått om varandra som så att om jag e nere e han pigg och gla och sen tvärtom :p Så kan det vara ibland. Men hur som helst så var jag på min första coach träff imorse. Måste erkänna att jag var rätt nervös innan eftersom jag inte alls visste hur det skulle vara osv och första gången man träffar dom andra. Men det gick faktiskt hur bra som helst och det var inte alls farligt haha ;) Väldigt intressant och kul. Nu har jag precis ätit lunch och ska snart dra iväg och dela. Slutar halv 4 och då ska jag träna rumpan :D blev mest kondition i helgen ( faktiskt riktigt mkt så det känns super ) sedan körde jag lite rygg och armar i helgen också ! Japp så äre och nu ska jag lägga mer mobilen, puss på er :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0