Min träning och kost

TJAAAA !
 
Idag har jag varit glad, på konstigt humör och sen glad igen. Haha. Hyffsat bra dag endå. Hade dock inte så mycket tid på gymmet som jag skulle velat ha. Men endå så körde jag ett intensivt 45 minuters pass med Linda. Credd till sis som var på allt annat än pepp på gymmet, men hon körde hårt endå ! Hon sa till och med att hon nästan ville spy efter haha. Tror ångesten efter helgens syndande tog över hennes sinne idag. Men vill man ha dröm kroppen får man kämpa hååååårt ! Det är fan inte en dans på rosor. Trust me. Jag själv tycker att jag är skitduktigt på att äta nyttigt och bra på vardagarna men sen oftast spårar det ut på helgen. Och jag veeeeeet att med min kropp om jag vill kunna få bort fettet på vissa ställen, skapa den bästa kropp jag kan/vill ha, måste jag vara hårdare med vad jag stoppar i mig och hur mycket. Jag käkar ju sammanlagt ca 7 omega3 kapslar per dag. Det för att nästan punktförbränna fettet dåra. Känner mig jätte duktig och kör på men sen slinter det ibland på helgen och jag vet att det inte är hela världen, herre gud. Men samtidigt känns det då så onödigt om jag ska köpa dom här Omega 3 om jag endå käkar onyttigt samtidigt. Har det samma effekt då ? Nä tror inte det. Saken med Omega3 är att man då får i sig massor utav nyttiga fetter och det behöver kroppen för att på bästa sett  Så jag ska skärpa mig.  Ska ha en striktare kost nu i en månad och försöka bara ha 1 äta-vad-du-vill-dag i veckan + lite på fredags fikat haha. Vet att jag inte kommer trycka i mig 3 kebabtallrikar för det men endå ni fattar. Om jag är sugen på nått ska jag ta det på samma dag iallf. Sen se vad jag får för resultat på kroppen av det. Spännande =)
 
Det är bra för ämnesomsättningen att chocka sin kropp med en sån dag. 70 % kost och 30 % träning är hemligheten till en fit kropp !
 
 
 
Ni får ett härligt live sett här också att lyssna på ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0