Puss puss blandat inlägg

Idag är jag helt slut. Tyckte jag var helt slut igår men idag är nästan snäppet värre. Men iallf döö rolig helg :D Ska dock aldrig ta några cigaretter dagen innan jag ska dricka igen. Gjorde det enbart för att värma upp inför lördagen, var så jävla taggad haha. Goosh kände mig typ lite bakis på lördag dag pga dessa 6-7 cigg jag rökte på fredagen. Hade innan dess inte rökt på en månad typ så aa jävlar vad jag inte gillar rökning alltså. Man mår så mkt sämre utav det. I lagom mängd till alkohol går det bra för jag gillar att ta en cigg och en öl tsm. Inte lika ofta längre dock bara. Efter den här helgen som kommer nu blir det nog vitt ett tag igen. Men först måste jag stampa lite i högdalen på hard Friday ;) haha . Avslutar detta inlägg med en söt bild på Danne och Neo från igår. Han kliar sig så mkt i öronen att det blir sår så tratten åkte på som Neo hatar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0