Varsågoda och njuuut =)

Tråkigt att jag försökte göra ett inlägg påväg hem från gymmet idag men då funkade det inte !
Aja kanske gör ett tappert försök senare =)
 
Tänkte langa upp lite musik som gör mig glad just nu. Dessa videos alltså, när man ser folket, hur glada och taggade som helst. Gud känslan när man får stå och dansa till bästa musiken slår allt. Åhh blir så lycklig när jag tänker på det och ser det här. När man ser översta videon speciellt så önskar man ju att det verkligen var sommar nu :D
 
Annars den andra videon, där tycker jag om låten så mycket.
 
LET ME LOSE MY MIIIIIND :D
 
 
 
 
Typ 1 månad och 20 dagar kvar tills vi åker till Amsterdam över nyår !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0