Alltså OMG

Danne sätter på massa olika filmer från olika fester och bl.a. då också den från förra året då dom var i Holland på nyår. Och jag säger tillslut ; stäng av ! Helt seriöst klarar inte av det blir för lycklig och vill inte vänta vill dit nu nu nu fort fort fort så jävla underbart !!! Bästa av allt är ju att jag firar min födelsedag där i år. På festen och i Amsterdam
! Gaaahh är helt till mig nu måste ta mig samman. Sök på yotube qountdown 2011-2012 om ni vill se den videon från deras förra år . Det här året kommer det vara mycket mer maxat för det är mycket högre i tak och det finns utrymme för mer lasrar och bilder mm. :D


Kommentarer
Postat av: linda

haha :D så himla roligt!!

Svar: hahaha jaaaaaaaaa !!!!! :D
Josse

2012-10-22 @ 20:53:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0