Arms and shoulders

Satan vad skönt det var att röra på sig idag ;) Fick med mig Linda till gymmet också så det var kul.
 
Vi ska köra nån vecka till på vårt gamla schema :
 
Uppvärming och 20-30 min kondition innan varje pass.
 
Måndag: Ben och rumpa ( baklår )
Tisdag: Armar och axlar
Onsdag: Mage och rygg
Torsdag: Ben och rumpa ( framlår )
Fredag: VILODAG / PROMENAD
Lördag: Jympa pass och lite armar
Söndag: Mage och rygg
 
Avslut med 10 min stretching.
 
Är ju pank nu efter resan, rejält alltså, så ska fokusera massa på träningen och det är likadant för Linda. Perfa ! Och på torsdag ska vi ha workshop ( eller vad det kallades ? haha ) Hälsa och kost på jobbet. Det ska bli super kul ! Ska se om jag kan komma på några tips jag kan dela med mig utav till dom andra för jag tycker verkligen sånt är skit kul =)
 
Här är en inspirations bild för ben, My goddd =)
 
Puss på er ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0