Lite tråkigt har jag allt

Alltså detta är så trist. Jag vaknade idag av att jag kände mig bättre i tån ( ett plus ) sedan så känner jag mig då istället lite febrig ( som är borta nu ). Skulle ju åkt med Linda och My till friskis i Farsta men skippade det. Kände istället för att ta det lugnt och prova gå en promenad ( fick äntligen på mig en sko yey ! ). Men det är träningens dag och då om man tar med sig en vän så får denne träna gratis i 2 veckor och jag själv får en extra månad på mitt års kort. Det ville jag mest ha. Men men, ska se om Lotta vill åka med mig dit sen bara för att skriva in sig. Det kanske vi orkar men får se. Klockan halv 3 ungefär ska vi faktiskt åka med min bil till stefan för att han äntligen ska kolla på den ! Håller alla tummar på att det blir så nu :P
 
Sen vet jag inte hur lång tid det tar men efter det blir det förhoppningsvis nått smarrigt till middag och en bra film ikväll =)
 
Imorn blir det träning. SOM JAG LÄNGTAT. Har blivit helt galen av att inte ha kunnat träna sen i måndags. Bläääää. Jag mår så mycket bättre av det och jag märker hur deppig och lätt irriterad jag blir om jag inte rör på mig aktivt ! Men nu ska det gå åt ett bättre håll =)
 
Puss puss <3
 
Danne på monday bar kryssen i våras !
 
Hehe sen är jag också grymt stamp sugen, längtar till den 10:e november då blire fett med skoj !
 

Kommentarer
Postat av: linda

haha, vad har du gjort runt honom?

Svar: haha Danne harc faktiskt gjort det själv i Photoshop ;P han ville testa lite bara
Josse

2012-10-20 @ 22:59:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0