Måndag 1:a Oktober

Godkväll ! Jag blev hemma från jobbet idag för jag ville bli kvitt den här förkylningen en gång för alla och nu mår jag sååå mycket bättre =) Skönt.
 
Vi hade bestämt sen innan att åka till Farsta idag för att kolla till om Telenor fått in några Iphone 5. Så det gjorde vi. Fick låna Lottas bil så det var skönt, hämtade upp Danne i gullmars halv 5. Dock hade dom inga inne nu men jag beställde en och bytte abonemang ( så mycket bättre än det jag har nu )  =D Det nya abonemanget började gälla idag men telefonen kommer om ca 4-5 veckor. Det blir najs och då ska jag se till att ha ett glas över displayen också !
 
Blev en vit denna gång =)
 

Kommentarer
Postat av: Linda

Fint med vitt :)

Svar: Tackar =)
Josse

2012-10-02 @ 17:17:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0