Söndag

Alltså jag har besluts ångest ! Vill så gärna träna för jag har spring i bena och det är mage/rygg idag, men det som talar emot är att jag har sjukt ont i min stor tå hahah. Det känns lixom nääästan likadant som när min lilltå var bruten/rejält stukad. Men det kan också bero på att min stor tå är lite sne växt eller vad man ska säga. Har en lite större knöl ni vet breve nedanför stortån. Nu pratar jag inte gigantisk utan bara en aning större och sneare än andras :P Det heter något speciellt men jag kommer ej på det nu. Kan ju ha trampat snett länge med stortån och därför få ont ( kanske efter passet igår ) men det här kan komma och gå. Det märks inte om jag inte försöker böja den eller liknande. Fast kanske lika bra att vila den och ligga still hela dan. Men endå fett tråkigt ! :P
 
Sen en annan sak är att jag känner av jävligt bra i mina ben och rumpan efter medelpasset igår. Ännu en anledning att kanske vila idag för imorgon är det nämligen den muskelgruppen det är dags att träna på gymmet. Kan ju faktiskt ta tag i lite magövningar här hemma. Det är ju inte svårt så, utan det är mest svårt att hitta motivationen till att lägga sig på golvet i rummet. Mycket lättare på gymmet :P
 
Men som sagt jag har inte bestämt mig än, får se sen !
 

Jag i Thailand i vintras ! Härligt om man skulle ut och resa snart igen, ååh sol och bad give me !
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0