Step it up

Lite halv seg dag måste jag säga. Jag är nära lingon veckan så jag kände mig lite uppsvälld innan gymmet plus träningsvärken sen innan så tänkte först inte gå men ångrade mig i sista sekunden. Vart väl inte världens bästa gympass men bättre än inget =) Kändes ju helt okej när jag gick därifrån iallf ! Träffade Diddi sen som också var med Lina, roligt att ses en snabbis, också bättre än inget haha :P
 
Sen när jag kom hem har jag bara hunnit äta middag, tagit en dusch samt gått med Neo.
 
Just nu har jag skrivit ner lite tankar jag har tills imorgon då vi ska prata om Hälsa och kost. Komiskt nog kommer jag inte på så mycket nu när det väl gäller haha. Är typiskt så med mig. Annars brukar det dyka upp saker lite då och då. Men däremot skrev jag upp en lista på vad jag vill att mina coatch uppgifter ska vara. ( Yes jag fick tjänsten som coatch på mitt kontor, är super glad för det, annat kan jag inte påstå ) Pratade lite med Henko om det idag och det kändes bra =) Sen typ delade jag upp dom sysslor jag kom på nu och lite som kanske behöver göras. Jag brukar inte tänka på jobb på fritiden men just nu är det ju extra kul och spännande så det bara blev så =)
 
Myser i mina nya tränings strumpor, dom känns extra sköna haha !

Kommentarer
Postat av: Henko

Kul. Ser fram mot att jobba med dig. :)

Svar: Tack vad roligt att höra =)
Josse

2012-10-03 @ 21:18:06
URL: http://henkos.blogg.se
Postat av: Anonym

Intressant att du intte kan stava coach när du har det på en bild...

2012-10-04 @ 18:22:28
Postat av: Anonym

Opps, jag vet att inte stavas med ett t :)

2012-10-04 @ 18:23:12
Postat av: linda

Grattis josse!! så jäkla kul :)

2012-10-04 @ 20:26:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0