Yey snart dags att träna !

Vaknade tidigt idag, typ 20 över 8. Kanske berodde på att jag somnade vid 10-halv 11 heeelt slut. Jag vart sugen på nått igår kväll och åt två mini wienerbröd och drack ett glas mjölk. Efter det ångra jag mig för fick jätte ont i magen och jag mådde nästan illa. Usch , så då låg jag bara och halv sov i sängen. Endå jätte skönt :D älskar att halv sova när man inte ska eller "får". Typ till en film. Danne tycker ju jag är as tråkig men på kvällarna är jag lätt trött och det är så mysigt att halv sova till filmer :p Aja idag är jag sjuuuukt taggad på att röra mig till Friskis. Blir antagligen ett Medelpass och därefter lite mer armar !! Ska bränna bort fredags fikat igår och dom där wienerbröden ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0