Amsterdam del 1

 
Nu kommer det upp ett litet inlägg om resan =) Orkar inte dra ut på det mer haha.
 
Det har nu nästan gått 3 veckor sen vi kom hem och känslan så fort man sätter på något utav seten från Freaqshow är fortfarande underbar =) Det var en väldigt händelserik resa måste jag säga haha. Massa internt som hände som vi helt enkelt håller oss för oss själva =)
 
Men iallf vi började med att ta en öl när vi kom till arlanda för att lugna nerverna. Vi var ett litet gäng som flög samtidigt. Många var redan i Amsterdam. För My, Gabbi och Robin Heiski var det deras första resa och fest i Holland =)
Här står vi i gången och ska precis boarda planet ! Jävligt glada och taggade.
 
Framme på Amsterdams flygplats. Det var ca 10 plus grader där, aaas skönt =)
Danne och jag på tåget. Var jätte smidigt att resa från flygplatsen till Amsterdam central. Var 2 stationer ifrån som kanske tog 10 minuter.
Fanns massvis med affärer med sovenirer mm men tyvärr hade jag inte pengar till det denna gång men nästa gång då jävlar ! =)
Framme på hotellet! Det låg väldigt väldigt centralt, ca 5 min från centralstationen typ, om ens det.
Sedan var vi redo att dra ut efter lite fix ! Taggade till max för att se vad Amstedam hade att erbjuda =)
Började med att ta en öl på ett mysigt ställe ca 10 min från hotellet.
Sedan rörde vi oss vidare mot redlight distrikt. Där stannade vi till vid en typ rock bar vid namn Escalibar haha och spelade biljard. Var jävligt Chill där inne.
Sen Gick vi runt lite på redlight och jag måste säga att så jävla speciellt var det inte. Inte speciellt snygga tjejer. När vi skulle gå på den gränden där dom snyggaste var så var typ alla fönster fördragna ( alltså upptagna ) haha. Var ganska så mycket folk där haha.
Ja detta var ju just Amsterdam och dom hade ganska många sådanna här affärer lite överallt haha.
Sedan gick vi tillbaka till puben som vi satt på i början men valde då att sätta oss på The grasshopper brevid på deras uteservering. Satt där och snacka skit ett bra tag och natten fortsatte. Vart en ganska så galen natt haha.. Fortsättning på resan följer =)

Kommentarer
Postat av: linda

härliga bilder :D

2013-01-20 @ 15:45:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0