Ny beställning

Yay ! Då har man beställt lite nytt protein pulver också =) Äntligen. Fan vad jag hade tröttnat på min pucko / choklad smak ! Usch, aldrig mer. Denna smak jag tog nu var vanilj och skogsbär. Fick höra av en kompis att den är väldigt god samt att alla smaker från Fitnessguru är goda :D Pefekt. 1 kg kostar endast 159 :-  Sedan slog jag till med en ny shaker också. Det som är så bra med den ser ni nog. Man har flera små fack för bla pulver eller kapslar !
 
Och i och med att jag skriver detta kom jag på mig själv med att jag glömde beställa Omega 3 ! Attans. Får kolla nån annanstans om det finns billigt att köpa. Nu beställde jag ju inte från gymgrossisten utan det blev Fitnessguru.se :D ! Happy girl , blir roligt när jag får hem det.
 

Kommentarer
Postat av: Linda

Smart :D

2013-01-20 @ 15:57:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0