Balkongen

Mitt roligaste projekt i hemmet inför sommaren är balkongen ! Nu har den stått orörd hela vintern och jag har bara några tomma krukor där ute från förra sommaren.
Har längtat så till att fixa till den men för att göra det måste vi lägga någon snygg trall som golv först =) Trivs inte alls med detta fula sten golv haha. Så det är nummer 1, vilket vi kommer köpa nu vid löning. Vi har eftermiddags sol här och på kvällen ser man sol nedgången. Sån mysfaktor ! 
 
Såhär ser den ut just nu:
 
 
Men innan April är slut kommer den se helt annorlunda ut. Dessa bilder har jag som lite inspiration =) Över hur iallafall ena sidan av balkongen kan se ut! 
 
Funderar på om man ska köra på vanligt trä eller faktiskt göra något annorlunda som grått =) Lutar åt det sistnämna och då har Ellos tex så fina utomhus mattor som jag tror skulle passa perfekt ! 
 
Har fler fina detaljer till balkongen jag sätt som jag tänkte samla ihop i ett inlägg längre fram =)
 
Trevlig lördags kväll !
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0