En spontanare

Avslutade en grym dag hemma hos Denise i hennes nya lägenhet med bästa sällskapet =)
 
Hade bara tänkt vara hemma ikväll efter att ha haft fullt upp på dagen med härlig träning och födelsedagsfirande, men min glada energi fortsatte så jag åkte förbi och överraska med mitt besök , blev en väldigt lyckat kväll så jag är glad att jag åkte dit!
 
 
Fick även äntligen mitt älskade uggle armband som jag för något år sen fick i födelsedags present av Denise ( men alltid glömts bort att få haha ) så det blev jag glad för, så fint =)
 
 
Tack för idag, det var super mys ! Nu är det dags att sova, Godnatt.
 
 

Kommentarer
Postat av: Linda

Så himla rolig överraskning att du kom! :)

Svar: haha ja det var kul 😄
Josse

2015-04-12 @ 17:45:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0