2 veckor kvar till London !

Idag är det exakt två veckor kvar ! gud var roligt det ska bli.
Jag syrran, Tobbe (min kusin och Hasse(min farfar). Hoppas det kommer vara fint väder där då också ;) Där ska det shoppas :D

Imorrn är det löning, det ser jag fram emot såklart! Har lagt undan några tusen varje månad( passar på nu när jag endå inte betalar någon hyra). Vill ju ha massa pengar i sommar och så sen i höst kanske vi ska bjuda mammsen som fyller 50 år på en resa. Till typ Egypten eller Grekland, inte bestämt än. Så måste spara till det också... Då blir det typ Jag Danne, Fedde Linda och Mamma som åker.
Mamma har inget problem med att vi är alla fem hon tycker bara det är kul :P Men får se vad som händer med den saken...


Iallf så har jag tyvärr blivit tvungen att ha tagit från mina sparningar eftersom pengarna helt enkelt inte riktigt räkt till. Måste ju ha någon mat om dagarna. Brukar oftast käka på försvaret. Det är ju skiit god mat där alltså, buffe varje dag!. Men måste börja med matlåda för just nu har jag typ betalat 1200 för mat varje månad och det vill jaginte göra i fortsättningen..

Så den här månaden blir min plånbok inte lika tjock som i vanliga fall :P Eftersom jag också var sjuk en vecka... Men måste se till att ha pengar till London, det är det viktigaste för tillfället.. ! ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0