Boring..

Fan asså, jag vill inte vara sjuuuuuk :(... Aja men lite bättre verkar jag vara iallf, febern har lagt sig lite. När jag skulle åka till firman så stannade jag för Tania vid övergångsstället haha första gången jag stöter på en kompis på det sättet så jag tuta på henne o skrämde henne lite :P .. Sen var det nån idiot som inte vet trafikreglerna som höll på att köra ut från en väg in på min när jag kommer där i fullfart och får nästan tvär bromsa. Det var nära ögat...

Jag kan ju inte göra så mycket annat än att ta det lugnt och titta på tv efter jobbet. Tråkigt., vill ju vara ute i det otroligt fina vädret! Jag tvingar ju mig att jobba, annars skulle jag bara vara hemma om jag nu verkligen inte var tvungen att jobba. Men imorrn om jag blir frisk kanske vi skulle träffa Daniell jag och Danne. Säkert Diddi också men har inte pratat med henne än eftersom jag inte pallar bestämma nått om jag fortfarande kommer vara sjuk.. Men det får vi se imorrn så.

Snart är det middag sen blir det bara att ta det lugnt.

Men förresten vad tycker ni om min nya design ? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0