Då är det bestämt...

... Grillning ute i det fina vädret blir det idag!  Jag älsklingen, några vänner och solen ! bättre kan det väl inte bli? ;) Hammburgare tror jag det blir ;P
Så nu hade jag bara tänkt åka hem och dusha, fixa mig och sådär sen så drar vi väl ut så fort som möjligt. Man kan ju bara inte sitta inne i det här vädret. Och idag på jobbet solade jag en stund och det är så härligt, börjar redan bli lite brun. Fast måste typ smörja in mig med BUS eller nått på resten av kroppen för annars är det ju bara mitt ansikte som blir brunt :P haha.

Så här har jag sett ut idag;

image320


  • Jacka - HM
  • Tröja - Cubus
  • Leggins - Twilfit
  • Halsband - Guldfynd
  • Örhängen - HM
Kommer ta massa bilder ikväll som jag lägger upp här sen !
Men nu måste jag åka Puss hej <3

Kommentarer
Postat av: Annelie

åhhh jag vill också grilla! kommer göra det någon dag i veckan ;) wohoo!
hoppas du får en varm och underbar dag :)

2008-04-25 @ 15:00:12
Postat av: Elin

Mysigt med grillning :D

2008-04-25 @ 15:00:19
URL: http://ellee.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0