Dagens Outfit

image168
Haha konstig min vet inte vad jag gör :P




Jacka- HM 399 :-
Sjal- Gina tricot 59 :-
Brillor- Åhlens 629 :-
Jeans- HM 400 :-
Skor- Nilson 600 :-
Väska- present av Diddi från Thailand


Nu är jag hemma igen och det är så himla skönt att kunna vara uppe utan att må illa hela tiden ! Fast jag är väl inte helt frisk men jag orkade gå och kolla i affärer iallf ;) Daniel köpte den finaste mobilen ( enligt min smak) Det är den där nya Walkman från Sony ericsson W890i, skit fräsch. Jag vill fan ha den :P

Sen gick jag, Daniel´och Sebbe ( dannes bror) till JC och la undan ett par jenas till han för dom skulle sys upp. Då hade vi ca 1 timme på oss att käka lunch så vi drog till Burger King. Jag gillar deras hamburgare ;P godare än Mcdonalds. Tog som vanligt ett Wopper Meal, Danne passa på att smaka Big King XXL Meal. haha den va fet :P Sen hade vi endå massa dötid över så vi gick på en liten promenad och Danne passa på att kolla lite på sin nya mobil. Tog lite bilder där med :)



Vi åkte ju dit med Dannes mamma och när vi skulle åka därifrån ville ingen åka hem, eftersom det var så fint väder. Så vi passa på att åka till hagsätra och kolla på Melindas ( Dannes lillasyster) Fotbolls turnering. Vi kom lagom till deras sista match och då vann dom ! 3-0 ;) Vi för tur med oss , haha.

image165

Och nu sitter jag bara här och väntar på att maten ska bli klar för är jätte hungrig även fast jag åt värsta mealet till lunch :P Det blir Revbensspjäll m Potatis o sås o massa god sallad. MUMS !
Ikväll kanske jag och älsklingen ska möta Linda och Fedde men det får vi se senare hur jag mår o så :) men vi hörs väl sen ? :)
PUSS



Kommentarer
Postat av: linda

Vad söt du är lue :D! love you

2008-04-06 @ 15:49:33
URL: http://lillsen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0