Dagens

image287image280
 



Tjabba:) Åt jätte god mat idag :D biffar med stekt potatis och beasås ;)
Det är hade jag på mig idag :
  • Jacka - Cubus ( lite dåligt ljus ser inte så bra tyvärr) 400:-
  • Skor - Addidas, nilson 699:-
  • Sjal - Gina Tricot 59 :-
  • Ljusrosa tröja - Cubus 2 för 129:-
  • Jeans - HM 399:-
  • image284
Nu ska jag snart hämta upp mamma och åka och köpa cyklarna. Senare ikväll kanske vi ska möta Daniell. Smsade lite med han idag men han skulle ha gäster så får se vad som händer, men ska snacka med alla sen. Ska också hem till mig och hämta lite kläder för kvällen pallar icke ha på mig det här sen ;P Men jag ska till Danne sen och käka middag så då kommer jag tillbaka till bloggen :) Puss hej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0