Gårdagens Outfit

image181image182
  • Jacka - HM
  • Sjal - Present av Majsan (kmr inte ihåg märket)
  • Tröja - (lindas) Gina Tricot
  • Leggins - Twilfit
  • Tygskor - Stadium

Sådär såg jag alltså ut igår..Bilderna är tagna från min mobil. Resten av bilderna har Linda på sin Digitalkamera, dom får jag visa er ikväll när hon har skickat dom till mig, för jag kommer inte träffa henne idag. Ska sova hemma hos Danne.

Men förlåt för att det bara vart två små tråkiga inlägg igår, Kunde inte hjälpa det. För jag hade ingen tillgång till internet nånstans ! :( skit tråkigt var det :P

Jag var aillf inne i stan typ hela dan med linda,danne och Fedde. Jag åkte inte dit för att jag tänkte shoppa utan det var Fedde som ville kolla på jeans. Men vi gick iallf in på HM och där köpte jag några fina underkläder( bilderna finns också på lindas kamera).. vart väldigt nöjd över dom :) Sen vid halv 8 åkte vi hem till mig ( alla utom Fedde för han skulle hem) Och åt middag och så. Jag använde också den där masken som jag visade er förut men det där är inte riktigt min grej :P haha man såg väldigt rolig ut, men man vart iallf väldigt len efteråt iallf ;) Sen låg vi och kolla på tv resten av kvällen och bara mös ..

Idag fyller Daniels lillasyster melinda 10 år :D Grattis gumman :) <3 Så halv 4 tänkte jag möta danne i Globen så ska vi kolla om vi hittar någon present till henne :) men vet inte vad jag ska köpa till en tioåring, (fast man kan nästan tro hon e 14 på hennes beteende haha ) :P Tror det blir nån fin tröja, får se :)

Jag tänkte också skriva ett citat ur min astrobok sen idag om hur år 2008 kommer bli :) Jag tycker iallf sånt där är jätte intressant :P Och OM ni vill säg till mig så kan jag kolla just ERT stjärntecken :)
Aja nu ska jag göra mig i ordning och snart dra iväg. Puss hej !

Kommentarer
Postat av: Soha

snygg outfit :)

2008-04-08 @ 14:56:51
URL: http://sohaa.blogg.se
Postat av: Emma

Snyggt!

2008-04-08 @ 14:57:39
URL: http://lillma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0