God morgon :)

Heeej igen :) Det var ett tag sen nu, men jag har endå bara legat hemma och vart sjuk, så har inte haft något intressant att skriva. Men jag har fått ångest eftersom det har varit så fint väder! Lixom varför ska jag bli sjuk precis när det fina och varma vår vädret börjar?

Det har varit så jobbigt, var lixom sjuk förra månaden också, jag blir sjuk så himla lätt ! :(...Men nu börjar jag äntligen känna mig frisk igen, skit skön känsla så jag kommer nog kunna jobba imorgon. Det känns jätte bra, för jag är ju bara provanställd i 6 månader och då är det inte bra att vara borta för mycket. Fast iofs så har jag bra varit sjuk 2 dagar förra månaden allt som allt tills nu. Så det är väl inte så farligt tror jag inte :)

Nu när jag bara har legat hemma och inte haft något att göra så börjar jag tänka så mycket på vad jag ska köpa för kläder, att jag ska börja träna as mycket och att jag ska hitta på så mycket grejer. När man lixom inte kan göra nått vill man göra det extra mycket, men när man väl är frisk e man endå lika lat :P har ni det också så :P? haha

Nää men sen när jag är helt frisk så ska jag verkligen komma igång med träningen. Diddi och Emeli är redan fett taggade så måste hänga på dom ;) Mitt friskiskort går ju ut 31:a Juni..

Nu ska jag käka lite frukost och lägga mig framför tven och bara bli frisk :P

Puss puss Skriver sen <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0