Godmorgon

Förlåt men jag hann aldrig skriva nått igår. Asso det var skit stressigt. Först när jag hade slutat jobbet (kvart över 3) Så åkte jag till kärrtorp och skulle köpa en remsa och en glass, Vart skiiit sugen på glass. På vägen dit tänkte jag att jag kunde ringa diddi eftersom hon kunde åka med mig men hon var redan i kärrtorp och sola :P när jag kom dit var klcokan kanske 5 över halv 4 och jag skulle möta danne 20 över 4 i gullmars ( alltså ta 10 över tåget från hammarbyhöjden). Så det var lite brottom för jag måste ju också hem till mig och lämna bilen. ( det tar typ 5 min o köra från kärrtorp centrum till mig). Men iallf så kom emeli till kärrtorp så vi stod och snacka där ett tag tills klockan var 10 i 4. Då åker jag och hämtar upp diddi och sen åker vi utanför mig och letar parkeringsplats. Hittar en och då var klockan 4. Brottom... Springer typ till hammarbyhöjdens t-bana, för det är lite närmare och hinner precis med tåget ! Sen i gullmars hoppa jag på Dannes tåg och åker till centralen. Väl där skulle jag fixa en biljett och då var det 20 min tills tåget skulle gå. PANIK för det var kö. Klockan är typ 45 när det är vår tur ( tåget gick som sagt 52.) Sen säger dom spår 19 och vi vet inte vart det ligger så vi kutar runt där som två idioter och letar och tillslut hittar vi det och klockan är 51 ! hahah vi hann precis... DET var jävligt stressigt :P



Sen när vi kom fram fick vi ta en buss till deras hus. Och när vi var framme var klockan kankse halv 7 och då åt vi middag och kollade på massa bilder från venezuela ( Dannes pappa hade nyss varit där) och sen klockan 8 var jag skiiiit trött, hade ont i huvudet också så jag tänkte att jag skulle lägga mig och vila en stund men jag somna :P så sen när klockan är typ 11- halv 12 så kommer danne in och ska sova :P så såg min kväll ut igår.. Där för hann jag inte blogga nått.

Idag ska jag och danne åka och fika i stan och kolla lite affärer, ska bli mysigt :) men ska äta lite frulle nu hör av mig sen ! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0