Gormorgon

Visst är det härligt väder idag ? :) Man blir på så bra humör.
Igår kväll låg vi och kolla på Ashot at love hela kvällen eftersom både jag och Danne är lite sjuka så vi pallade inte göra nått annat. Det var hela tre avsnitt efter varandra och man ville bara se mer :P Det går på mtv varje lördag klockan 7. Nästan som Batchelor fast med både tjejer och killar som tävlar om samma tjej ( tila tequila ). Faqst mycket vildare, haha.
Sen vid 11 försökte jag sova eftersom jag inte mådde så bra och var så trött men då hade så klart grannen under VÄRSTA röjar festen. Asso min säng vibrera av deras musik :S haha. skit jobbigt :P VIll ju inte vara någon glädjedödare för det var ju faktiskt lördag och folk festar men när man är sjuk och jätte trött vill man ju bara sova...Så det var vår lördags kväll.

Vakna väl vid 10 nångång och älsklingen drog precis iväg på match i hässelby. Skulle velat åkt och kollat men orkar inte åka så långt :/ vill såklart vara ute i det fina vädret, skulle velat ta en cykel tur men det får nog vänta tills imorn eller tisdag. Men ska dusha strax och sen får jag se hur jag mår och vad jag hittar på idag. Men just nu verkar det som att jag endå bara ska vara här hemma och vila.

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0