Hatar det här..

Fan vad jag mår dåligt :( Har aldrig mått så här förut,
alltså det här är nått annat än feber och förkyld.
Det känns som att jag har feber men endå inte , svårt att förklara.
Jag har skit ont i huvudet, kallsvettas och mår illa så fort jag ställer mig upp. :/
Det är anledningen till att jag inte bloggar så mycket som ni kanske fattar.

Ska till doktorn imorrn så det blir tyvärr inget jobb för mig :(

Nää nu kan jag inte vara uppe mer måste lägga mig i sängen igen.
Snart börjar So you think you can dance scandinavia,. det ser jag fram emot ! :)

Kanske skriver mer ikväll från mobilen annars får ni ha en trevlig kväll !

Puss och kram hoppas ni mår bättre än mig <3


Kommentarer
Postat av: Sarah

Hej Josefin, hittade din blogg via PA =) Kul läsning, hoppas allt är bra med dig!

2008-04-01 @ 22:22:50
URL: http://Minbrorssysters.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0