Hej allihopa :)

Hann aldrig ta några dagens outfit bilder innan vi åkte. För nästan direkt efter jag var klar i dushen sa Dannes pappa: Vi åker om 10 min. Så det vart lite stressigt.
Men vi kom väl in till stan vid halv 12 då gick vi direkt och käka, Vi drog till burger corner som är Dannes favorit.
Vi tog varsin Kebab tallrik, Skit gott var det. Och dom var stora :P



Sen var vi mätta och belåtna så vi gick och kolla lite i affärer. Vi gick till Jack and Jones (min personliga favorit affär för killkläder). Danne hitta ett par jätte fräscha gympaskor och ett par Jeans. Visar dom bilderna sen.
Sen vare min tur att hitta nått. Vi gick in i lillagallerian och Gina tricot. Såg ett par jätte fina Jeans men det fanns tyvärr inte min storlek :(. De minsta var 29/32 och jag har typ 27/34..
Tråkigt men ska kolla lite sen i sthlm också för dom kosta bara 400:-
Men jag hitta iallf en fin vit vårjacka, kort modell med trekvarts armar.
och en blå t-shirt.
Efter det gick vi och kolla på lite skor. Jag ville ha ett par fina pumps men hitta inga så det fick bli ett par höst/vår skor, svarta med liten klack. Jätte fina faktiskt. Det var Danne som sa: köp några som e lite skrynkliga. Och det är dom här.

Men ska lägga in bilderna från Dannes mobil alldeless strax för det funka inte på den här datan så får ta en annan. Dom har typ 3 stycken här :P ...

Kommentarer
Postat av: Daniel, Älsklingen

Fyfan vad god kebaben är här i västerås ! :D

Käkade på Burger corner och åker folk hit säger jag bara , gå in o beställ :D så jävla godd med kebab :D

puss älskar dig älskling

2008-04-12 @ 18:20:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0