Hej igen bloggen :)

Jag mår faktiskt lite bättre just nu för tillfället :) Men det här går ju upp och ner hela tiden så jag vet inte hur länge det här kommer hålla i sig.

Men jag vill ut och träffa mina kära vänner och vara ute i det fina vädret !

Dom här två bilderna hittade jag nu på den här datan. Det är från sommaren 2006<3



Jag pratade lite med Denise i telefon för ett tag sen också och jag saknar henne jätte mycket! Hon är en av mina närmsta vänner och förut var vi med varandra hela tiden typ, och nu träffas vi nästan aldrig. Det är jätte tråkigt. Men då hade jag inte ett heltidsjobb och då hade jag ingen pojkvän så det tar ju upp den mesta av min tid. Men det är väl egentligen ingen undanflykt men jag har bara inte haft orken att vara ute och festa lika ofta, jag har lixom festat nästan varje helg sen jag var 15 asso man orkar inte längre. Och på vardagarna vill jag helst bara vara hemma och ta det lugnt efter jobbet för då är jag så trött :/ Men det blir väl bättre med tiden hoppas jag för jag behöver mina vänner.

Men hur som helst så kanske vi skulle träffas imorrn om jag mår bättre :)
Det ser jag fram emot ! vill inte vara sjuk längre :(..



Några gamla bilder på mig och diddi <3 :P



Saknar Daniell och Tania också, dom tiderna <3

Men nu ska jag inte sitta mer vid datan så säger godnatt nu ! :)
Ska kolla på Gordon Kitchen Nightmares kl 10, Sov så gott <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0