Hej igen :)

Igår kunde jag tyvärr inte skriva nått mer för vi fick jätte brottom till t- banan när vi skulle åka hem från Fedde. Vi åkte aldrig hem till Danne utan stannade hemma hos mig. Och jag har ju som sagt inget internet hemma. Det ska vi fixa när min kära Pappa kommer hem från Thailand nångång snart. Har saknat  dig <3
Vi käkade iallf Pizza ( jag, Linda o Danne ) Fedde skulle på match. Det var mycket smarrigt för det var så länge sen vi åt Pizza, tog en Mexicano som vanligt. Det är min absoluta favorit. Alltså även om jag inte är sugen på Pizza så slinker alltid Mexicano ner ;p Inget annat haha. Sen kollade vi bara på tv o så. Vi tänkte kolla på den där filmen 40 years of virgin men jag såg bara en halvtimme av den typ för sen var jag så trött så jag gick in till Lindas rum och sov. Haha det är så dom flesta kvällarna att jag går in i Lindas rum för Linda o Danne ( eller bara Danne) vill oftast kolla på nån film lr tv pogram som går rätt sent. Eller sent o sent men för min del är 11 halv 12 för sent för mig att somna för då sover jag så lite och det blir ju rätt jobbigt när jag lixom ska upp halv 7. Men sen kommer alltid älsklingen in och hämtar mig lr om Linda kommer in :P Då går jag tillbaka in till mitt rum och fortsätter sova , hehe.

Idag har det varit en väääldigt seg dag. Och jag har inte mått sådär jättebra :/ har fått skit ont i halsen och känner mig krasslig. Typiskt att det händer mig! Men inte att jag blivit sjuk såhär kort inpå. Jag var ju lixom jätte sjuk förr förra veckan. Väldigt tråkigt. Men nu får jag inte bli sämre för jag kan verkligen inte vara borta mer från jobbet så här tätt inpå. Berättade också för min Chef att min Farfar har bokat en weekend till London och hon tog det bra :) Det verkade inte vara några problem. Villken lättnad .

Och nu sitter jag hemma hos Danne men vi ska strax åka hem till mig och tyväårr så kommer jag inte kunna blogga nått mer idag. Men imorrn ska jag sova hos Danne så då kommer jag tillbaka vid halv 4 nångång :) Det kommer bli en nystart på Bloggen sen när vi får tillbaka vårt internet hemma ! längtar tills dess :)

Men ni får ha en fortsatt trevlig kväll ni som läser min lilla blogg <3

Kommentarer
Postat av: Linda

haha, fan vad du blev sur på mig när jag kom in och väckte dig igår! det var inte mitt fel..
jag vill väl också sova;)

2008-04-14 @ 20:03:31
URL: http://lillsen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0