Hello

Härlig dag idag med ! ;D
Har såklart inte suttit hemma i det här vädret !


Outfit:
image318

  • Jacka - Gina Tricot
  • Linne - HM
  • Byxor - HM

Direkt efter jobbet åkte jag hem till mig och lämna bilen. Där mötte jag också Linda och vi drog på oss träningskläderna och tog framcyklarna och drog till farstas Friskis. Det togt en halvtimme att cykla dit. Det var jobbigt, men fan vad skönt det kändes när man kom fram och att man lixom hade klarat det ;) Det var ca 4-5 km att cykla.

Sen när vi var framme så gymmade vi i 45 minuter. Skippade konditionen där och fukuserade på styrkan. Sen cyklade vi hem. Och det här kommer jag göra om många gånger nu till sommaren och så ;)
Var väl hemma vid 6 nångång och då hämtade jag kläder tills imorgon och hoppa in i bilen och körde hit till Danne.


Har precis ätit middag. Är  helt slut i armarna och träningsvärk i magen så fort jag rör mig :P Men det är bra då visar ju det att jag iallf har tränat ;P! Lite solbränd har jag blivit i ansiktet också måste smörja in mig imorrn innan jag drar till jobbet så jag inte bränner mig mer. Och jag kolla nyss på vädret, det skulle bli 17 grader ! ;D haha sommar eller vadå? Det kommer säkert vara varmare också.
Imorn hade jag, Danne, Linda och Fedde tänkt att köpa oss en engångsgrill och kankse dra ihop några stycken och ha lite grillchill om det nu kommer vara så här skönt väder!

Ska dusha nu, hörs senare :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0