Hellu :)

Har ni sett programmet X-effekt på Mtv ? jag har iallf precis suttit och tittat på det :P tycker det är spännande haha.. För er som inte har sett det förut handlar det om 2 Ex som har hittat en ny flick/pojkvän och så ska dom 4 åka på en romantisk helg (tror dom) men sen delas dom upp så ex:en ska vara med varann och dom två andra ska vara med varann. Men Ex :en vet inte att deras pojk/flick vän spionerar på dom. Så blir det värsta "triangeldramat" (Fyrdramat rättare sagt) :P Sen i slutändan ska ex:en välja vem dom vill va med.. Kanske inte förklara så bra men men, Det går iallf varje dag kl 7, brukar kolla på det om jag har tid..

Danne drog nyss till sin innebandy träning så jag tänkte passa på att sitta lite vid datorn. Ska inte göra så mycket nu bara ta det lugnt, läsa lite bloggar, kolla på So you think you can dance sen klockan 8. Får se om Mario (dannes syssling) går vidare ;) han e ju så grymt bra ! ... Väntar på att linda ska logga in på msn så hon kan skicka bilderna från igår. Men som sagt, hon e så seg ! :P Vill ju visa det jag köpte igår m.m :) Förresten presenten till Melinda vart en vit tunika och ett par leggins. Glad vart hon så det var lyckat :)

Sen vid 9 ska jag åka och hämta danne från träningen. Den slutar vid 10 så om jag inte skulle hämta han skulle han komma hem vid 11, halv 12 kanske, så va fan jag kan köra istället ;) Det är så befriande att ha körkort. Ni som funderar på det,.. kör bara ;) Ta tag i det och börja plugga teorin och mängd träna körningen. Allt slit lönar sig ju till slut ! :) För mig tog det sammanlagt 8 månader från min första körning tills jag fick det. Det mesta berodde på att jag inte klarade det på första försöket så fick vänta 3 månader till nästa tid. ( det är så pass lång kö).

Hörs snart igen :) <3


 
 Förresten en bild fick jag tag i nu (tog den från Lindas blogg)

image185

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0