Kort promenad

Nu har jag precis tagit en liten tripp ner till en affären här nere och köpt lite godsaker inför kvällen. Vi ska nog titta på Den sista samurajen som på tv ikväll halv 10 på 5:an så det blir lite film mys. Kan inte göra så mycket annat...Ska proppa i mig massa frukt, dricka citron vatten och Apelsin juice. Allt för att bli frisk! (Plus lite chips och Cola för det är ju så gott ) :P



Tog en bild på mig när jag ligger i soffan och väntar på min pojkvän som ska gå med mig men han tog sån tid på sig så jag tråkade och tog lite kort :P ...


image153

Snart tänkte jag kolla på The Hills på MTV ( börjar kl 5 varje mån-fre ). Har börjat följa det lite den här veckan. För er som inte har sett det förut handlar det om ett par ungdomar som bor i Hollywood så får man följa deras liv och vardag.

Jag tycker det är lite kul att se hur ungdomarna har det där borta ;)


 <3

Kommentarer
Postat av: Linda

haha frossa i dig chips bara! haha skoja,. men tänkt på figuren du som bara har legat hemma ett tag nu ;D

2008-04-06 @ 15:51:00
URL: http://lillsen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0