London here I come ! :D

image146


Tidigare idag fick jag ett samtal från min farfar som sa att våran London resa är bokad! :)

Vi drar den 8 Maj och kommer hem den 11:e. Torsdag till söndag Weekend.

Gud vad glad jag blev! Jag, min syster och min kusin Tobias fick den här resan som en julklapp av min farfar. Så det är vi 4 som ska åka. Det ser jag verkligen fram emot ! hihi. Har aldrig varit där förut så det kommer bli mycket att se ! Sen den 13:e maj fyller Daniel år också så min hemkomst blir typ som en present till han :P ne skoja bara. Ska hitta något riktigt fint där nere till dig älskling<3 :) Hoppas jag hittar något fint till mig själv också:P

Någon som har varit i London som kan berätta lite :)?

Förlåt för dålig uppdatering av bloggen men jag har bara legat hemma och inte mått särskilt bra alls :(..
Och nu har vi inget internet hemma heller och det suger. Men jag kommer ju endå kunna blogga härifrån och mobilen :) Och jag är ju här hos daniel väldigt ofta så det kommer nog gå rätt bra endå ska ni se :P


Men jag orkade inte bara ligga hemma så älsklingen kom till mig efter skolan så kolla vi lite på tv, tog det lugt sen åkle vi hem till han och här sitter jag nu :) men tyvärr så orkar jag inte sitta uppe längre nu så ska dra mig till sängen.. men en liten uppdatering fick ni :)

Kramis <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0