Lördag

gud vilken seg dag det är.. Har ingen ork för någonting och jag börjar verkligen bli less på att vara sjuk hela tiden. När ska det vända?

Igår kväll var vi bara hemma, Klockan var 9 när jag kom ut ur dushen och det tyckte jag var rätt sent. Men vi fick komma hem till Daniell om vi ville men diddi visste inte säkert hur dom ville göra hon skulle ringa mig lite senare och isåntfall skulle vi kanske åkt hemifrån klockan 10 tagit bussen som gick halv 11 sen vara i bredäng vid 11 halv 12 och det orkade inte jag så vi stannade hemma.. Och jag var så trött också! somnade klockan 10 :P även fast vi kolla på en bra film så orkade inte ögonen vara öppna.

 Idag så vaknade jag och mådde inte bättre :/ men jag hade endå lovat Linda att komma hem och bygga ihop cyklarna och umgås så åkte hem en sväng. Köpte lite frukt i kärrtorp sen låg jag bara och kolla på reprisen av So you think you can dance och åt lite lunch. Jag orkade verkligen inte hålla på med min cykel men Lindas var iallf färdig och den var skit snygg :D haha så Linda skulle ut med Mirre och cykla en sväng. Skulle lätt följt med om jag inte mått så här..
Sen åkte jag tillbaka till Danne och nu sitter jag här. Idag blir det bara en lugn dag ska inte göra nått alls. Bara vila och bli frisk som jag sagt nu tusen gånger men det händer ju aldrig nått. (förlåt för mitt tjat ! hahaha )

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0