Måndag

Hej allihopa ! :) Jag vart lite besviken att solen inte kom fram något idag , hade ju hoppats på att sola lite.. men det får väl bli imorn. Tog min första outfot Idag med min nya kamera. Det var dom grejerna jag köpte igår :)
( Plus bilder från uteplatsen på hkv)



Kom precis hem till Danne efter att ha varit och tränat med Emeli på Friskis i Farsta. Det var roligt som vanligt att träna med henne.. :) Men tyvärr så gymmade vi typ bara i 25 - 30 minuter för emeli hade lite brottom och jag delade skåp med henne eftrsom jag glömde mitt hänglås. Fick skjuts dit av Jeannette på Jobbet (snäll som hon e :) ) eftersom dom ska byta till sommardäck på min bil senare idag.. Förbud mot vinterdäck efter 1 maj så det är lite tajt om tid. Så imorgon bitti får jag ta bussen till firman , men det gör inte så mycket får gå upp lite tidigare bara.

Men tillbaka till träningen, tog lite pics :


Den tredje bilder är för magen och den är verkligen värst, haha emeli orkade knappt 3 st. (fast det var typ samma för mig första gången också :P) Ska verkligen köra hårt nu till sommaren ;)
Rekomenderar verkligen Farstas gym för det är stort, bra grejer, jätte fräsht och lite folk!

Nu sitter jag bara och väntar på att Lotta ska komma hem så vi kan börja med maten. Det blir tacos ! muuumms :) Min favorit mat.
Men kommer tillbaka senare och berättar vad jag har för planer för morgondagen m.m.. :) <3

Kommentarer
Postat av: linda

Erkänn att du ville att jag skulle vara där och peppa dig lite ;D haha

2008-04-29 @ 02:49:45
URL: http://lillsen.blogg.se
Postat av: josse

haha ja så klart jag ville ha dig där ;)

2008-04-29 @ 07:11:49
URL: http://josefinmork.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0