Mina vårjackor

Har precis ätit middag och är skit mätt... Trött är jag också. Ska egentligen duscha men jag e så seeeeg, orkar inte.
Senare ska jag och Danne kanske åka hem till mig ( ni kanske förstår att jag e hos Danne eftersom det bara är han som har internet). Fast det är inte säkert får se efter EX-EFFEKT ;P Asso egentligen orkar jag inte gå ut i det här vädret och börja leta parkeringsplats igen men jag måste typ hem för att jag ska välja kläder och tvätta lite och så inför västerås trippen.

Trodde ju våren var här hem ICKE .. Vill ju använda mina vårjackor jag köpte för typ en månad sen då när det faktiskt var som vår :P

image199image200

Finare i verkligheten ;)

Trench coat- Cubus 400:- Kavaj/jacka - HM 300:-



Kommentarer
Postat av: glitterandbling

snygga jackor :)

2008-04-09 @ 19:19:03
URL: http://glitterandbling.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0