Movie time...

...Again :)









Jag trixa nyss lite med Dannes PhotoDJ på mobilen, tog en söt bild på oss :)

Nu tänkte vi kolla på filmen Tree Kings på 5an.
Senare ikväll kanske det bli När lammen tystnar, får se :)
Så ser våran kväll ut
, har inte gjort mycket alls. Käkat skit god mat, tagit det lugnt, tjatat på Fedde och Linda om att dom skulle komma hit och sova över men det orka dom inte... Typ de :P

Eller nu blev det ändrade planer här :P Melinda och hennes kompis Jennifer (som sover över här) vill så gärna spela kort så jag och Danne offrar oss och spelar 500 :) Jag fick välja kortspel och 500 tycker jag e fett roligt. Vi spela det mycket på landet i påskas också ;) Så då vet ni det. ser våran kväll ut ;)

 Puss hej !


Kommentarer
Postat av: Linda

Nästa helg passar oss bättre här hemma hos fedde!, säger varför sen

2008-04-06 @ 15:52:18
URL: http://lillsen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0