nemen tjenare

Allt bra med er ? jag mår väl sådär är bakis som vanligt. Fast nu mår jag lite bättre för jag har typ sovit hela dan..

Det var en riktigt rolig kväll igår tycker jag.
Det börja ju med att vi tänkte grilla och vi hade köpt alla tillbehör och hammburgarna och allt. Klockan hade väl hunnit bli 6 när vi kom ut och hade handlat allt. Lite försent tycker jag, ville ju komma ut vid halv 5 ungefär men Pappsen kom på besök och jag skulle duscha och allt så det blev som det blev.

Linda har lite bilder på sin kamera som hon ska skicka senare idag så det kommer fler bilder sen :)

image327



Vi bestämde oss för att grilla brevid hammrbybacken för vi visste inget annat bra ställe men där var det ingen sol så det blev hur kallt som helst ! Jätte jobbigt men vi orkade inte flytta oss när vi redan hade hunnit packa upp grejerna och allt. Så börja vi lägga på hammburgarna och dumma som vi e förstod vi inte att man bara inte kunde lägga dom på engångsgrillens galler för då brändes det ju fast så 4 hamburgerkött gick åt skogen så det var ju inte en så lyckad grillning:P Får göras om på rätt sett sen i sommar när det är lite varmare.

Sen efter det åker jag och Danne för att möta upp Diddi, Linah, fillan och några tjejkompisar i skanstull. Där satt dom på en stor mysig filt när vi kom. Vi började dricka lite och sådär kvällen flöt på och sen när klockan börja närma sig halv 11 bestämde sig Linah för att vi alla kunde gå hem till henne så det gjorde vi..

På vägen dit var Pillan och hennes tjejkompis madede helt galna i mina låtar på mobilen. haha för ingen av mina kompisar Gillar Roxettes/gyllenetiders gamla låtar och framför allt inte BrianAdams- Summer of 69, så jag blev lite förvånad att dom också älkade det :P haha

Väl där frammje ville jag ju ta lite kort med mobilen och sådär men det vart nått konstigt så bilderna blev helt konstiga. Det här ska lixom föreställa Diddi och Madde:



Sen tog vi en Taxi hem till Danne eftersom Bussarna slutat gått så vi kom väl hem typ klockan 2.. Men nu orkar jag inte vara uppe längre hörs senare med fler bilder ock sånt :) Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0