Onsdag


image188

Hejsan allihopa :) har inte kunnat blogga nått idag för jag har som vanligt ingen tillgång till internet på dagarna. Har ju ibland mobilbloggat men det kommer inte funka längre för jag hade en enormt hög räkning pgr av det ... :( Det är jag på ganska dåligt humör över eftersom jag hade ju kunnat använda dom till något annat istället. Men en skit bra grej är att jag kommer få tillbaka 1900 från Skatte verket för jag hade betalat för mycket i skatt förra året. DET gör mig på bra humör :D fast det blir väl nästan plus minus noll fast lite mer plus :P

Idag har det inte hänt så mycket på jobbet, har varit en rätt lugn dag. Åt en jätte god lunch :Stekt Strömming m potatismos och brynt smör o sallad, Mumsigt. Har ju vuxit upp på Arholma varje sommar sen jag var liten och då åt vi ofta fisk så jag gillare ;)



Det kanske inte ser så smarrigt ut på bilden men det var det !

Idag åkte vinter jackan på också för det var så kallt imorse, det snöa till och med lite. Men sen börja det ju regna :/ Så tråkigt väder


image191


Har äntligen fått bilderna från Linda så tänkte lägga upp några snart PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0