Onsdag

Hejsan allihopa ! hoppas ni mår bättre än mig för jag mår iallf SKIT .. :/
Alltså min förkylning och feber har blivit värre så därför har jag inte haft någon ork att sitta uppe och blogga. Men har knaprat Ipren idag så nu orkar jag sitta ett tag iallf :) Men det är ett helvete att jobba och köra bil när man inte mår bra. Men jag tvingar mig. Somnade vid halv 9 igår. Så det var ju hysat bra, för sömn är ju den bästa hjälpen..

Egentligen borde jag ha mycket bättre imunförsvar än det jag har för jag brukar äta minst 1 eller två frukter varje dag (oftast mer ) och jag har alltid med mig en vatten flaska, Sluta röka gjorde jag i december, så lixom varför så lätt sjuk ?  aja tråkigt är det, men det finns inte så mycket att göra åt saken. Frisk blir jag ju nån gång.

Idag åkte jag hem till mig en snabbis och hämtade näsdroppar. Jag tog också lite kort på mitt rum o några speciella grejer jag har där. Eftersom jag inte har någon speciell outfit på mig så kan jag ju iallf visa mitt rums outfit ;) haha så det kommer upp lite bilder här det är så tråkigt annars. Men när jag e frisk och jag börjar emd min träning då kommer bloggen blomstra också hoppas jag ! Men ha tålamod ;)
image257image258



Asken med nallarna fick jag av Danne i julklapp förra året <3 så söt.
Här är en bild på mig från senaste skolfotot när jag gick hotelloch restaurang skolan Globen en termin :P Jag som tyckte jag var blond då, jag var ju fan brunett :P haha,

image262
(det blev lite konstig bild när man ser min motsattavägg i glaset)

Måste bara visa er den här teckningen som Linda har gjort, min lillasyster. Hon ritade av Gwen steffani. Skit grym är hon på att rita, visst är den lik?
image263

Kommentarer
Postat av: Anonym

linda är verkligen grym på att rita :D

2008-04-17 @ 21:05:37
Postat av: Anonym

linda är verkligen grym på att rita :D

2008-04-17 @ 21:05:47
Postat av: Josse

Jupp :)
Om det var du vicky som skrev det där säg ditt namn också så jag vet att det var du :P

2008-04-17 @ 21:10:17
URL: http://josefinmork.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0