Pics

Fick ju önskemål från Linda att jag skulle visa hur det ser ut här.



Så här ser det ut dåra.
Kortahus, jätte mysigt område, ingen trafik.
Fast det är dubbelt så fint på sommaren när solen skiner och det är blommor överallt.

image244image245

Och så bilder på mig som jag tog nyss nu när jag sitter här och bloggar.
Danne sitter typ och spelar Cs lr nått.
vi väntar på att maten ska bli klar... Är riktigt hungrig nu.
Såg att det blir nått riktigt mumsigt (nått kött och en fet sallad )
Gott luktar det också ! :)


Kommentarer
Postat av: Linda

haha, tack för att du fullföljde önskemålet :) jag kan inte låta bli att kommentera den cykels som ligger på marken hahah!
men det ser jätte mysigt ut:)
saknar dig!!

2008-04-12 @ 18:16:19
URL: http://lillsen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0