Promenad

Okej jag bestämde mig för att ta en promenad ner till hagsätra centrum och köpa lite frukt.
Shit vad varmt det är ute, helt underbart :D Det här var bra för mig tror jag ;)


Så här såg jag ut inne;

image291

  • Tröja - Gina tricot
  • Linne (som jag har under) - Gina tricot
  • Leggins - Twilfit
Och sen ute ;

image299


  • Jacka - Cubus
Var bara tvungen att ta kort på blommarna, våren är verkligen här nu :D <3

Kom hem med två paket vindruvor (älskar vindruvor), lite annan frukt, apelsin juice och Nya vecko revyn (ska kolla ut några fina bikinisar).
Nu tänkte jag läsa lite VR och bara ta det lugnt innan älsklingen kommer hem. Ni får ha en fortsatt helmysig dag.


puss hej !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0