Så här har min dag sett ut

Tänkte börja med att visa hur jag sett ut :) Fast det var inget speciellt idag, pallde inte bry mig så mycket.


image174



Peak tröja- Bulgarien
Jacka- HM
Jeans- HM

Jag körde med en vanlig knut i håret, där ser man min hårfärg rätt bra också :)

Jag skulle ju åkt in till stan med Diddi och Linda men det vart inte så. Diddis mobil var avstängd och linda kunde inte. Så jag bestämde mig för att åka själv. Jag tänkte att det inte skulle ta så lång tid och det är endå rätt skönt att gå själv. Men jag åkte inte till stan det fick bli globen. Jag såg ett par jätte söta ballerina skor på Kappahl (av alla ställen) :P.. Dom stod i skyltfönstret kosta bara 200 kr så jag gick in och testa. Men så klart var det ingen som passa speciellt bra för mina fötter :/ Det vart inte mycket alls idag. Fick lite ont i huvudet så orkade inte kolla så
mycket så det fick bli :



Ett par vanliga grå leggins från JC 129:- (alla vet ju hur leggins ser ut :P)
Shampoo och balsam Gliss ( älskar Gliss!)
Ansiktsmask- HM


Men den där ansiktsmasken får väl bli imorrn nångång orkar inte hålla på med det nu. Sen lovar jag att berätta om den var bra lr inte ;P När jag hade gått i globen ett tag ringde Diddi. Hon sa att jag gärna fick komma hem till henne men hon kunde inte åka nånstans för hon skulle vara barnvakt. Så då åkte jag hem till henne. Det var jätte roligt att träffa henne igen för det var ju så länge sen sist. Vi snackade och kollade på filmen Hairspray. Men den filmen var verkligen inte bra :P Inte alls min typ av film. Dom bara sjöng hela tiden och sånt gillar inte jag. Sen vid halv 6 var det väl dags att börja åka hem till danne men innan dess gick jag hem till mig (jag och diddi bor tvärs över gatan med varann) och hämta ett kort till jobbet imorrn. Där hemma fanns också en hel påse med presenter till mig från min moster Majsan. Tack så jätte mycket för alla fina saker ! :) Men en bild försvann tydligen så det vart bara en bild på det här fina linnet som låg i detta paket :)




Jag får visa er dom andra grejerna imorrn istället :)
Nu har jag och Daniel iallf städat hans rum ( som verkligen behövdes) haha det ligger ju kläder överallt. Så nu är jag rätt trött ska läsa min Astrobok som jag fick av Majsan. Det är 2008 års astro. Står om varje stjärntecken och om hur ens år och varje månad kommer bli. Skit intressant jue ;) Och det läskiga var att när jag hade läst januari-mars så har det stämt på vad som har hänt !. Och enligt boken ser mitt år jätte bra ut ! Det är tydligen stenbockens år ! ;)

Men nu ska jag till Dannes famn han vill att jag kommer så vi höres ? :)

Kram<3




Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag älskar din blogg den är underbar, den lyser upp min dag. Berätta gärna hur ansiktsmasken var?

2008-04-06 @ 23:35:37
Postat av: Josse

Vad roligt att höra !:) tänkte använda den ikväll ;-)

2008-04-07 @ 09:54:40
URL: http://josefinmork.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0