Sådär..

Direkt efter jobbet idag åkte jag först hem till mig och plocka ner lite grejer tills imorn ( när vi åker till västerås :D ). Sen hämta jag upp danne från skolan och skjutsa hem han, sen hämtade jag upp diddi i högdalen och åkte till Farsta där vi mötte Linda. Stackars linda fick vänta på oss ett tag för jag vart lite sen.
Sen var klockan 4 och vi började träna! (friskis o svettis) Skit kul var det o träna med både linda och Diddi samtidigt :P haha. 
Idag ville Linda gymma så det gjorde vi. Men jag har mest varit på Skanstull gym och där har dom 2 bra maskiner till magen som jag brukar använda men just dom två fanns inte i farsta så jag fick prova en annan grej. Lite tråkigt att det bara fanns en grej till magen :P Men men, iallf så skulle jag göra den och innan mig hade Linda gjort 15 st utan problem. Så kommer jag där och... aa det sket sig hahah det gick inte för mig skit jobbigt :P Och så står Diddi där och garvar åt mig så börja bara skratta. Men vadå det får man ju också magrutor av ;) Eftersom jag inte har tränat på länge ( var ju sjuk en vecka) så var allt extra jobbigt idag, men jag kämpa, haha.

( Tänkte ta lite kort men jag glömde bort det :P )

Efter det skjutsa jag hem diddi och sen åkte jag hem till Danne. Har bara käkat middag och kollat lite på tv, läst lite bloggar. Danne är på sin träning och kommer inte hem förens vid 10 kanske :/.. Så vad ska jag göra ? jo jag ska duscha och packa, det ska jag göra. Sen blir det väl bara kolla tv, blogga typ :) Är rätt trött också så kanske hinner somna innan älsklingen kommer hem :P ...

Kommentarer
Postat av: Linda

Vad söt du är som bryr dig nu om att jag fick vänta men det lät fan inte som det när vi pratade i telefonen då, hahaha!

2008-04-10 @ 23:02:31
URL: http://lillsen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0